Zarówno pasażerowie przylatujący, jak i odlatujący mogą skorzystać z obsługi bagażowej świadczonej przez Lotnisko Chopina.
W przypadku pasażerów odlatujących usługa obejmuje:
- odbiór bagażu z wyznaczonego środka transportu znajdującego się na parkingu (wielopoziomowym, dobowym lub autobusowym), z bezpośredniego podjazdu pod Terminal lub z podjazdu pod hotel Courtyard i przewiezienie go do stanowiska odprawy biletowo-bagażowej.
W przypadku pasażerów przylatujących usługa obejmuje:
- odbiór bagażu z hali odbioru bagażu w Terminalu i przewiezienie go do wyznaczonego środka transportu znajdującego się na parkingu (wielopoziomowym, dobowym lub autobusowym), bezpośrednio na podjeździe pod Terminalem lub pod hotelem Courtyard.
Zgłaszanie:
Potrzebę obsługi bagażowej należy zgłaszać pocztą elektroniczną na adres bagaz@ppl.pl wraz z wypełnionym ZLECENIEM WYKONANIA USŁUGI BAGAŻOWEJ.
Prosimy o zamawianie usługi z wyprzedzeniem minimum na 24h przed.
Wykonanie usługi w dniu jej zgłoszenia jest możliwe, o ile na ten sam czas nie zaplanowano realizacji innych, wcześniejszych zgłoszeń.
Dodatkowe informacje w sprawie obsługi bagażowej można uzyskać telefonicznie pod nr +48 (22) 650 20 06:
- Poniedziałek-Piątek 08:00 - 19:00
- Weekendy i Święta 08:00 – 19:00
Obsługa obejmuje także bagaż ponadwymiarowy (zgodnie z cennikiem).
Rodzaj opłat | Cena brutto |
---|---|
Każda sztuka bagażu | 18 zł (ale nie mniej niz 50 zł na jedno zlecenie) |
Opłaty dodatkowe: Bagaż nadwymiarowy powyżej 50kg (np. ciężka skrzynia, ciężki sprzęt sportowy) - opłata jednorazowa bez względu na liczbę takich bagaży Opłata za gotowość operacyjną przy rezygnacji z zamówionej usługi (zgodnie z regulaminem) |
100 zł |