Zarówno pasażerowie przylatujący, jak i odlatujący mogą skorzystać z obsługi bagażowej świadczonej przez Lotnisko Chopina.

W przypadku pasażerów odlatujących usługa obejmuje:
 
  • odbiór bagażu z wyznaczonego środka transportu znajdującego się na parkingu (wielopoziomowym, dobowym lub autobusowym), z bezpośredniego podjazdu pod Terminal lub z podjazdu pod hotel Courtyard i przewiezienie go do stanowiska odprawy biletowo-bagażowej.


W przypadku pasażerów przylatujących usługa obejmuje:
 
  • odbiór bagażu z hali odbioru bagażu w Terminalu i przewiezienie go do wyznaczonego środka transportu znajdującego się na parkingu (wielopoziomowym, dobowym lub autobusowym), bezpośrednio na podjeździe pod Terminalem lub pod hotelem Courtyard.


Zgłaszanie:

Potrzebę obsługi bagażowej prosimy zgłaszać:
 
  • Poniedziałek – Piątek 06.00 - 22.00
  • Weekendy i święta 06.00 - 18.00
Pocztą elektroniczną (bagaz@polish-airports.com), telefonicznie na nr +48 (22) 650 20 06
Prosimy o zamawianie usługi z wyprzedzeniem, na 24 godziny przed.
 
Wykonanie usługi w dniu jej zgłoszenia jest możliwe, o ile na ten sam czas nie zaplanowano realizacji innych, wcześniejszych zgłoszeń.

Obsługa obejmuje także bagaż ponadwymiarowy (zgodnie z cennikiem).


Rodzaj opłaty Sposób naliczania opłaty Cena brutto
  1 - 4 sztuki bagażu 105 zł
5 sztuk bagażu 120 zł
każda następna sztuka bagażu do 12 sztuk bagażu 15 zł
13 sztuk bagażu 235 zł
każda następna sztuka bagażu do 30 sztuk bagażu 10 zł
31 sztuk bagażu 410 zł
każda następna sztuka bagażu 5 zł
Nadwymiar * każda sztuka bagażu 105 zł
Anulacja rezerwacji * Opłata za gotowość operacyjną przy rezygnacji z zamówionej usługi 105 zł
* Zgodnie z „Regulaminem świadczenia płatnej obsługi bagażowej na Lotnisku Chopina w Warszawie”.
 

Zlecenie wykonania obsługi bagażowej

REGULAMIN ŚWIADCZENIA PŁATNEJ OBSŁUGI BAGAŻOWEJ
 
 

Kontakt z obsługą bagażową:

Email: bagaz@polish-airports.com